27. května 2015

Deset věcí, které Papež zjistí hned po své smrti !

1. Existuje jenom jeden jediny Svaty Otec - Buh Otec. 
" Kdo by se nebal tebe, Pane, a nevzdal slavu tvemu jmenu, nebot' ty jediny jsi Svaty, vsechny narody prijdou a skloni se pred tebou, nebot' tve spravedlive soudy vysly najevo." Zjeveni 15,4
2. Papez nebyl vikarem, aneboli zastupcem Krista na zemi. Puze Duch svaty zastava tuto roli zastupitele Krista az do doby, kdy nas Pan Jezis Kristus prijde opet na zem.
"Ale Primluvce, Duch svaty, ktery posle Otce ve jmenu mem, ten vas nauci vsemu a pripomene vam vsecko, co jsem vam rekl." Jan 14,26
3. Evoluce je sprosta lez. 
"Jsi hoden, Pane a Boze nas, prijmout slavu, cest i moc, nebot' ty jsi stvoril vsechno a tvou vuli vsechno povstalo a jest." Zjeveni 4,11
4. Marie neni prostrednici mezi Bohem a clovekem, a proto tzv. modlitba ruzence je zbytecna.
"Je totiz jeden Buh a jeden prostrednik mezi Bohem a lidmi, clovek Kristus Jezis. " 1. Timoteovi 2,5
cti Matous 7:13-14
 5. Vsichni opravdovi krestane jsou svati.
" Vsem vam v Rime, kdo jste Bohem milovani a povolani ke svatosti: milost vam a pokoj od Boha Otce naseho a Pana Jezise Krista. " Rimanum 1:7
6. Je jenom jedna jedina obet' za nase hrichy.
" Neni treba, aby sam sebe obetoval vzdy znovu, jako kdyz veleknez rok co rok s cizi krvi vchazi do svatyne; jinak by musel trpet mnohokrat od zalozeni sveta. On se vsak zjevil jen jednou na konci veku, aby svou obeti snal hrich." Zidum 9, 25-26
7. Jedine Jezis Kristus je drzitelem klice do kralovstvi nebeskeho.
" Neboj se. Ja jsem prvni i posledni, ten zivy. Mam klice od smrti i hrobu! " Zjeveni 1 :18
8. Zpoved hrichu pred knezem je zbytecna. Jenom jediny clovek v Bibli svate se vyzpovidal ze svych hrichu pred druhym clovekem. Byl jim Jidas Iskariotsky.
" Svuj hrich jsem pred tebou priznal, svoji nepravost jsem nezakryval, rekl jsem:  Vyznam se Hospodinu ze sve nevernosti.  A ty jsi ze mne snal nepravost, hrich muj." Zalm 32 : 5
" Co to ten clovek rika? Rouha se! Kdo jiny muze odpoustet hrichy nez Buh?" Marek 2:7
cti Zalm 130:1-4
9. Zadny ocistec neexistuje! Opravdovi krestane jdou po sve smrti primo do nebe, takze modlitba za mrtve je zbytecnost a nesmysl.
" V teto duvere chceme radeji odejit z tela a byt uz doma u Pana." 2. Korintskym 5 : 8  
"Marne se uctivaji, nebot' uci naukam, jez jsou jen prikazy lidskymi." Matous 15:9
10. Apostol Pavel a ne apostol Petr byl zakladatelem krestanske kongregace v Rime.
"Nechci vsak bratri, abyste nevedeli, ze jsem se mnohokrat rozhodl prijit k vam (ale az dosud jsem mel prekazky), abych mel nejake ovoce i mezi vami, tak jako i mezi ostatnimi narody." Rimanum 1:13 
"A takto usiluji kazat evangelium tam, kde Kristus ani nebyl jmenovan, abych nestavel na cizi zaklad... "  Rimanum 15:20
"... a kdyz Jakub, Kefas a Jan, kteri jsou povazovani za sloupy, poznali milost, ktera mi byla dana, podali mne a Barnabasovi pravice na dukaz spolecenstvi, abychom my sli k pohanum a oni k obrezanym." Galatskym 2:9
"Napsal jsem vam v dopisu, abyste se nesmesovali se smilniky. " 1. Korintskym 5:9
2_korintskym_6_2.jpg